Ako rezervovať svoj vysnívaný pobyt v HOTELI PARTIZÁN****? Kedy je to najvýhodnejšie a prečo?

Slovenčina

Tipy a rady, ako získať najvýhodnejšiu cenu a rezervovať bez rizika

 

Chcem si rezervovať pobyt u Vás, no na Booking.com nebola žiadna izba dostupná. Keď som zatelefonoval, izbu ste ešte mali. Ako je to možné?

Dovoľujeme si informovať našich hostí, že vždy pri predaji uprednostňujeme vlastné priame predajné kanály. Nielen čo sa dostupnosti ale aj ceny týka. Preto vždy navštívte oficiálnu stránku www.partizan.sk, kde zistíte aktuálnu dostupnosť alebo nám napíšte e-mail na partizan@partizan.sk. V našich podmienkach je totiž aj pri najmodernejšej technike dôležitý ľudský faktor – naši pracovníci rezervačného oddelenia. Tí sa vždy snažia nájsť pre klienta ubytovanie a niekedy sa stačí „pohrať“ so systémom, ako my hovoríme, zahrať piškvorky a izba sa možno nájde smiley

 

Chcem last minute cenu.

Žiaľ, u nás taká cena nie je v ponuke. Najvýhodnejšie nakúpite, ak si rezervujete v predstihu. Počas celého roka ponúkame pobyt „Najvýhodnejšia denná cena“. Je však limitovaný, a preto najvýhodnejšie kúpite v predstihu medzi prvými. Ak uvažujete o letnom pobyte u nás už počas zimy, bingo! Určite si pobyt rezervujte. Myslite na to, že čím bližšie k termínu nástupu rezervujete, tým vyššia bude cena.

 

Nemám rád telefonáty a maily sa mi vypisovať nechce. Chcem si všetko nájsť on-line

Máme aj chat. Ale nie.. smiley  Rešpektujeme. Práve pre Vás je k dispozícii náš on-line rezervačný systém. Izbu / pobyt si tu rezervujete v troch krokoch:

  1. Zvoľte termín, zadajte počet osôb eventuálne detí (podľa veku) a OVERTE DOSTUPNOSŤ
  2. Vyberte si izbu (cez šípku) a objavia sa vám možnosti pobytov aj s kompletnou cenou a kliknite REZERVOVAŤ. Systém tiež ponúka možnosti doplnkových služieb pre ešte dokonalejší pobyt
  3. Vyplňte údaje a zaplaťte bezpečne platobnou kartou alebo neskôr bankovým prevodom
  4. HOTOVO!

 

Čo v prípade, že ochorieme a budeme musieť stornovať pobyt?

V živote sa stáva všeličo. Bezplatne môžete stornovať pobyt 15 dní a viac pred príchodom okrem jednonocových pobytov, kde je 100% storno poplatok. Pri storne viacnocového pobytu, 14 dní a menej pred rezervovaným príchodom, účtujeme storno poplatky, ktoré sú vždy uvedené TU. Vyhnúť sa však tomu samozrejme môžete. Stačí si urobiť POISTENIE STORNO POPLATKOV. Jednoduché on-line poistenie je dostupné napríklad TU. A rezervácia je tým pre Vás bez akéhokoľvek rizika. V nutnosti storna pobytu vám poisťovňa preplatí storno poplatky vyúčtované hotelom.
Hotel poskytuje služby, nie tovar, ktorý keď sa nepredá dnes, tak sa predá zajtra, pozajtra atď. Hotelová izba však vo väčšine prípadov ostane prázdna .... . Z uvedeného dôvodu odporúčame klientom poistenie storno poplatkov, ktoré sme nútení po storno lehote klientovi účtovať.

 

 

X